Sunday, August 29, 2010

Menua di pansa raun.

Enti ulih, nadai penanggul ba driba, ngarap ke selalu baka nya, endang lembau endar aku dribing bejam-jam. Sigi besyukur meh, munyi ka kaban kitai sida melayu, ke laki aku ke enda nemu lelak dribing 8 jam enda ngetu maya mindah. Kami menyanak suah mindah maya kemisi ke endur naka penyauh nya gak dituju. Jauh agi endur dituju, manah endar gak rampa menua di peda. Nyelai endar !





Mulai ke jaku, bisi gak ngetu enda lama. Ngetu ngejang ke kaki, ngirup, kemik, ulah kitai meh nya. Ni ulih enda ngetu sepi aku. Iya ke dribing nya enggai ngetu, aku meh maik iya ngetu belelak enda lama sebelah tisi jalai. Di menua tu nyamai endar, endang bisi ditaga ke urang endur ngetu tiap 20km antara siti siti endur. Nya meh, jalai panjai endar di menua tu.











Sekumbang ke udah ngembuan kamera ke canggih (aisehh!), aku endang enda ngetu ngachit-mengachit dini2 endur penunga mindah. Ditu aku mantai ke sekeda gambar ke ulih diambi ari dalam kerita. Ukai nyamai gak ngambar ari cermin kerita. Puas endar ngeliah ke bekau indu utai ke udah pambar ba cermin nya. Kamah endar. Tang nasit aku, chun ba endur aku ke selalu ngambar nya, tak baka ke ngawak ke endur aku ke ngambar sekitar endur ke dipansa pejalai pulai kemari. Enda ulih ngetu ba tiap endur ketegal ka begambar. Pelaba aku nyu laun endar datai di rumah, enti nitih ke aku ke suah ngambar nya. Naka ulih meh ngachit ke kamera, ari dalam kerita. :-)

3 comments:

  1. pama meh nyu asai ke engau raun nya meh kenu asai ati meda menua ke ditengah kita menyanak. TQ

    ReplyDelete
  2. Manah nya agi ulih ngambari ari dalam kerita. Enggi kami, kelalu kamah windshield, enggai nyadi ngambar ari dalam. Heheh, bekau indu utai ti melepak ba chermin nya enda ibuh sebut, ni iya debu agi.


    Nice shots!

    ReplyDelete
  3. Andan - enti nuan berati ke peta menua peranchis tu, endang mayuh endar jalai alun tau ditengah nuju endur siti aja. nya meh, rampa menua enda sebaka tiap kali nuju ke menua mentua aku nya. rindu gak ati, laban tiap kali lain gak gambar diambik.

    Puteri - TQ! ni nya bisi beresi cermin kerita nya. nyu bekerak dipecik ke bekau indu utai ke mangka diri diak maya driving nya. munyi ka aku, landik endar senentang aku ke ngambar nya tak agi beresi endar. debu nadai, laban jalai ditu manah. muji aku ke jalai ditu manah magang.

    ReplyDelete