Saturday, April 5, 2008

Le Panthéon, Paris

Image Hosted by ImageShack.us
Eiffel Tower ba 'background' kami duai menyanak.

Image Hosted by ImageShack.us
The Pantheon

Image Hosted by ImageShack.us
Pasu bunga di rintai ba pintu penatai Panthéon, kena nyambut musim bunga.

Image Hosted by ImageShack.us


Place de Contrescape, typical french backstreet next to the Panthéon.



Tenggan minggu bulan tiga nyin suba kami menyanak, kami tiga aja, laban anak aku ke tuai enda enggau, bisi temu janji enggau doctor di hospital ke di ungkup ke anak mit di Paris. Udah ke tembu peresa, kami lalu deka mulai ke diri, nya ke mansa Latin Quarter. Suah ga udah mansa dunya tu, tang nadai ati deka begambar dia. Aku endang selalu meruan mai kamera, laban ke mit, nyamai endar di simpan dalam handbag. Ba Latin Quarter nya tadi lalu posinglah enda lama, jadi 'orang temuai' sekejap nunga Panthéon, siti agi endur alai temuai luar negeri inggap.

Le Panthéon tu di gaga dalam taun 1758 lalu siap taun 1789, udah lebih 200 taun penuai bangunan tu. Ia di gaga diatas bukit St. Genevieve, Latin Quarter, di Paris. Tempat tu terubah ia dulu menya di taga ke jadi basilic, tang udah menoa peranchis ke badu kacau maya 'the French Revolution' (1791) kelia ia di ambi perintah maya nya jadi 'mausoleum' (endur ngubur orang ke terbilang nama) nyentuk ke diatu. Sekeda orang ke terbilang ke udah di bai nyenduh ditu ia nya, Voltaire, Victor Hugo, Emile Zola, Pierre enggau Marie Curie, Louis Braille (terkenal ngaga alphabets ke orang buta), lalu ia ke penudi endar di kubur ditu, Alexandre Dumas - 28 Nov. 2002. Anang saru, ukai reti nya ia baru di kubur diatu, lama udah Alexandre Dumas udah nadai, tang sentubong ia di gali baru, lalu udah nya di bai ke Panthéon kena masa lalu ngingat ke pengawa ia ke udah 'ngemesai' ke menoa peranchis ba mata dunya bukai.

4 comments:

  1. agi celap neh wai. next yr nuan ngulu ka aku raun kia ehemmm ko kitai

    ReplyDelete
  2. Ukai enda celap agi, snow kami pagi kemari! Snowing in spring, tekenyit mensia, dunya udah tebalit kini?

    Au, raun meh kitai, tang sedia aja kasut kena bejalai ditu ! Adventure agi ! hehehe

    ReplyDelete
  3. Manah amai menoa kita. Rindu meda snow. Kamaia ulih nemuai kia. Rindu niga cerita kita menyanak.

    ReplyDelete
  4. Selamat bekelala mama doyee!

    Nemuai meh kitu, amat manah menoa orang ditu endur melancung. Diatu musim bunga, tang kami tu agi celap, nya ka selalu komplen!

    ReplyDelete