Wednesday, May 6, 2009

Eiffel Tower genap 120 taun !

Image Hosted by ImageShack.us
Alexandre Gustave Eiffel, bansa peranchis ke tebilang merancang ngaga Menara Eiffel di tengah menua Paris enggau Statue of Liberty di New York, USA.

Image Hosted by ImageShack.us
Menara Eiffel belabuh didiri ke kena 28hb Januari, 1887 serta tembu kena 31hb Mars, 1889.

Image Hosted by ImageShack.us
Kena 06hb May, 1889, Eiffel Tower dibuka rasmi maya 'World Fair' di bandaraya Paris. Saritu cukup genap 120 taun udah menara tu jadi ke tanda menua ke narit ati bala temuai ka nemuai ke France.

Image Hosted by ImageShack.us
Eiffel Tower digambar malam ari.

Image Hosted by ImageShack.us
Dipeda ari sungai Seine.

Image Hosted by ImageShack.us
Taun 2003, apai enggau indai bisi datai nemuai ke France. Seduai iya pan sempat beposing ba menara Eiffel, ngambi ke pengingat.

Image Hosted by ImageShack.us
Gambar diambi ari tingkat dua ba menara Eiffel.

9 comments:

  1. Wah, happy anniversay,Eiffel Tower! Ni gambari kitai enda dibantai dia deh?

    ReplyDelete
  2. Puteri - ba album aku dia nadai mayuh gambar kitai maya nya, nya aku nadai mantai ke ba entry aku siti tu. Ba slide Nicolas bisi tang nyu enggai enda ditransfer ke ngagai digital image dulu ari slide. aku tu agi 'L' endar bejalai ke perengka nya dia. Ila aku ngasuh ia ke empu nya ngereja ke aku, saya ke diau dirumah, benung sick leaves ia diatu! Agi ngenat ke pedis kaki ke tepiluk ari nya. Nyu raya pengawa pangan kitai nya !!

    ReplyDelete
  3. happy 12oth anniversary eiffel tower~ nda ulih kin, meda gmbr pun nyadi...hehe...

    ReplyDelete
  4. Odre - baka a very long distant relative deh, semina ngirum tabi pesan pama meh ! hehe

    ReplyDelete
  5. wah..enda berkelip mata aku meda...manah mai view dimalam ari.

    ReplyDelete
  6. Ibanlady - rindu amat meda malam ari, tiap lemai nyentuk tengah malam dipasang lampu kelip kelip ! mata kitai ke meda enggai pan enda kelip2 ga bai iya !! hehe

    ReplyDelete
  7. Alit ati kitai meda urang jeman tu kelia... penemu sida ngalah ke penemu kitai kemaya ari tu... Dini2 sida nemu idea begaga ke utai baka tu. Hmmmm.. anyway, Eiffel Tower still the best! (Enti ulih pulai ke jeman tu aku dulu meri idea begaga ke tower sebedau aki Eiffel tu, so tower nya namaya.... Kenergy Tower..hahai

    ReplyDelete
  8. Kenergy - amat alit ati kitai urang menya landik endar ngaga 'monuments' (ka belajar jaku iban ga aku ngena bup Anthony Richard..)ke agi tegap serta tan nyentuk ke diatu. Ukai nya bisi pekakas/perengka baka diatu sida iya. Menara Petronas kitai, menara di Dubai, Taiwan semua nya tinggi endar tang ulih ke enda ngalah ke pengayu menara Eiffel tauka pyramid di Egypt ??!

    Kenergy Tower...why not ? hehe

    ReplyDelete
  9. Wow nice photo ka diambi ari tingkat dua nya! :)

    Lama aku nadai nyenguk ruai nuan Lyana, nadai entu bisi ari blog hopping these days. :( Arap ka kitak menyanak manah.. ari kami ditu ujan seari-ari tu.. diau dirumah aja! :)

    ReplyDelete