Friday, April 9, 2010

Pengawa saritu.

Manah endar ari saritu. Kelalu gaga ati ke ari manah, laban lama dah enda meda 'panas terang' pia deh...aku mai anak aku ka biak (Anais) bejalai kaki ngelinggi endur kami ke diau ditu. Enti enda di'suap' kapa anak nya ka nitih aku. Semadi asuh aku mai kamera aku ke lama baru iya ka enggau. Iya ngambi gambar iya gak, aku majak ke enggi aku gak. Tang asal bisi urang nyempulang bejalai aja. Bejalai sambil ngambar....hehehe


Jelu kuda tu ditupi baka nupi ukui enggau mayau di menua tu. Bala ke ka meh. Kami menyanak nupi Calisto, pama meh.


Tunga ke madang gandum.


Jalai nurun ke jalai besai.


Anais ngambar tu.


Gambar penudi tu, gambar mata panas ka tinduk (sunset)! Manah endar lemai tu tadi. Baka sunset di tebing tasik.

Bah, naka tu aja berita sekali tu. Ngarap ke ari majak manah kedung ke udah musim bunga diatu.

7 comments:

  1. Syabas! Rindu amat meda gambar diambi nuan sahari tu! Manah amat gamal sunset nya! Nah, alu ka asai aku ka Consumnes River Park! Lama dah enda nurun kin meda sereta ngambar jelu!

    Mudah endar nyuap Anais! Hehehehe!

    ReplyDelete
  2. TQ TQ ! nya meh, meda ari ngemanah nya saritu, langit biru, nadai remang setempap ! Temperature naka 20°C aja. Enti ari2 baka nya enda ka nyamai.....

    ahahaha...aku enda selalu ka ngasuh iya bayam kamera lama aku nya. agi dikenyadi ke aku. tang suah diingin ke Anais, kena iya testing ngambar utai kin kitu. agi sayau aku ke kamera lama Nikon digital nya.

    ReplyDelete
  3. Luv the green scenery. Pama meh, bisi ngak alai kena ngambi gambar bak alai ndur kitak diak. Baka kami, depan pintu, peda nama? Rumah enggau jalai ;P. Ka meda tauka ngambi green scenery legi tpaksa driba ngagai beach tauka ngagai park.. eee. Eheh, Anais. Meh besai mimit ngak tau politik main suap menyuap..haha..dek dek jedun mit kami nya, umur baru setaun jagung, mun nadai di upah nuan enggau utai baka sida kerupuk enggau cokelet, ceh..nyapau ia ka di asuh..

    ReplyDelete
  4. "like this"munyi ko FB..he he he

    ReplyDelete
  5. Charlene - country side endur kami diau tu. jauh ari bandar besai. (Paris 50km ari tu) dikelinggi ladang umai enggau jelu, baka kuda, sapi engggau kambin biri2. plaisible life! ngarap ke lama baka nya.... :-)

    Endun - hehehe bc FB nuan? can hv ur add ?

    ReplyDelete
  6. bisi suba, tang udah deactivated..heheh ila enti aku on baru ku meri email address agi nuan auk.

    ReplyDelete
  7. Rindu meda gambar mata panas tinduk nya.. ulih gaga nyadi poskad nya wai...

    ReplyDelete