Wednesday, May 19, 2010

Bemain enggau kamera.

Dulu aku meri besai terima kasih ke Puteri ke udah nulung aku ngadu ke gambar template header datas blog tu. Tenkiu wai!

Bah,lama endar gak aku enda ngabas ruai ku tu. Nyu lelenggau! Saritu tadi, ari balat manah. Panas terang, ati pan enggai tentu diau dalam rumah aja. Kompaun rumah udah dibersi kilah ensanus, rumput udah 'diinjin', lantang endar endur ngabas sida bunga ke benung galak ngembai. Aku lalu nyengkau kamera aku, lalu belabuh nguji 'bemain' enggau iya. Aku nguji ke option macro. Rindu endar meda bunga tik keremit jadi dua kali besai, udah digambar! Kaler bunga nya pan nyu memanah. Tang aku enda tentu nemu nama bansa sida bunga. Jiran aku ke sepiak nya, ke landik agi pasal tu, udah gak pulai ke Paris. Bisi rumah siti gak agi seduai melaki bini din. mmmmm..aram meh enggau aku meda bunga2 nya....














Siti tu aja kelala aku dama....blue lila.

Kati deh? Enda geram kita meda pemanah bunga nya?

5 comments:

  1. Very nice shots! Stidi kamera nuan nya!

    ReplyDelete
  2. Stidi ahhh...hehehe sayau aku nadai 'bokeh' ke background sekeda iya....

    ReplyDelete
  3. cantik mai bunga nya wai,esp ke dua iti ke dudi nya.tek cuteeee ja..

    niway,selamat gawai gai ktk sebilik..pulai k menua kitak menyanak kah?

    ReplyDelete
  4. nya yaaaa- nya aku ngasuh Jenny tusin engau nuan hahahaha ia madah kediri bedau entu nemu ngena engai ke nyu baka aku laban enda entu nemu (ko sida anak) nyu dempu sida anak kamiha lumik akunya. Ukai enda nemu baru ga dibeli nadai entu ari ngena kumbai sida anak enda nemu sigi ga urang ka ngambik ney wai.

    ReplyDelete
  5. Mommy Yen - hehehe rindu meda bunga nya ney! Enda ulih pulai Gawai. Ngintu di menua ribai ditu meh bala kami sebuat.

    Indai Dara - auk, ila meri tusin ke Jenny. Agi belajar meh iya....

    Uji coba try aja...nyadi iya ila. Jangan putus asa, kenu ka kaban kitai nya....hehehe

    ReplyDelete