Sunday, November 21, 2010

Betemu baru.

Minta ampun ke bala ke suah macha blog aku tu, ketegal ke lama ninggal ke iya. Iya tik bendar ukai ditinggal enda diabas. Diabas belama tang ati bedau besedia deka mungkal berita baru udah ke di tinggal niang indai aku ke disayau.

Nyadi sebedau aku ngepun ke berita aku ditu baka selama, aku dulu deka meri besai terima kasih ke bala kita ke bisi ninggal ke jaku pesan penyinu ati ke kami sebilik ditu. Semua nya disimpan dalam ati lalu jadi ke pemeransang ke aku, maik aku enda selalu sinu ati serta beraie ke iya belama.

Munyi ka ribai 'life must goes on'. Auk, baka nya meh. Pagi tu, tumu aku dani. Asai ke udah puas tinduk. Jam pukul 6.00 tadi udah kasak2 enggai di pejam agi ke mata nya. Endang enda ulih pajak, ka pan enda angkat meh. Sekumbang ke bisi internet tu, dudi ka ngachuk ke tunjuk jari nya kebukai ma mata udah enchelak. Lalu nekan PC. Perut engkerau lapar pan tau dudi dilayan..kenu ka jaku bala nembiak diatu. 'Di layan'...di turut ka...ney....turut kini?? Ke dapur ! Bedau makai pagi ku diatu. Ai kupi bedau ditunyau. Bah, enda tau sebut gak ke ka makai nya...nyu balat sebalat gak perut 'belagu'...aishhhh...mupuk ku brekfes! :-)

Oh, sebedau aku ngundur ke diri, ka madah ke berita gaya ari kami ditu. Majak chelap. Meda temperature ba thermometer di luar din, naka 7°C aja ! eeeechakkkkk...nyamai agi bekindu dalam rumah. Belabuh ari minggu baru nyin ila, ukai pagila deh, seminggu gik, udah di padah ke ari upis kaji cuaca, deka labuh salji. Tumu endar taun tu. Tang gaga ati laban nyuka semak ngintu Krismas, rindu meda 'white krimas' ila...

Eh, udah mansau ai angat. Maya lantang berandau baru. Enti nadai penanggul bisi gambar deka dibantai lemai lagi. Gambar baru ari Paris...hehehe

No comments:

Post a Comment