Saturday, September 6, 2008

Austria - France

Nasib nadai progrem manah ba channel bukai lemai tu. Laling aku enggau anak aku ke biak benung genung-genung ngemata ke football secara langsung ari L'Ernst-Happel Stadium di Vienna (Austria) ba TV channel 1 kami ditu.

Benung ke nulis post tu, Austria udah bulih dua gol. Arap ke udah abis 'half-time' lagi sida peranchis ngemasuk ke siti gol, pama meh. Sapa bala kita bisi dani jam diatu meda main bol ? Hehehe...agi 'biak' malam kami maya tu, nya jam baru nunjuk ke pukul 10.00pm. huhuhu...masam mua laling aku nya, ka ga ia madah ke aku match ke siti tu endur milih sapa ke qualified masuk ke tingkat atas agi, berebut ke tempat terubah ngagai Group 7, ka ia. ceh..ceh..ceh..pia, agi ga blur, 'nge..au' ke ngapa ga aku. Ngarap ke pasukan peranchis ulih ngalah ke sida Austria.

Lemai tu ari terubah ia bala 'kelab pemain bola europah', belabuh belaban main bol kena ngenatai ke diri ke 'World Cup 2010' ila di menua Afrika Selatan din.


**********************************************************************************

Berita bukai.....

Pagi tadi aku temujanji enggau lutur kami sebilik. Aku ngaga temujanji nya kena ia ngemendar ke aku enggau masuk kelab ngerai serta ngenan ke tubuh. 'Club de Gym.' ka kaban ditu! Tiap-tiap taun maya dia tu mesti di 'renew' ke kad jadi member nya.

Siku-siku kitai nadai sebaka, jadi, sebedau diterima dalam kelab tu, kitai mesti ngembuan setipikit pengerai ari lutur dulu. Enti enda sihat, enda di terima mandur!

Udah di cek tadi, nadai apa-apa, sah!, enggau baru bersenam dua kali seminggu. Rindu ga enggau masuk kelab tu, laban bisi geng. Enti nadai urang enggau enda nyamai ga mansang kediri. Taun tu masuk ke 6 taun bala kami segeng besenam ba kelab senam nya.

**********************************************************************************

apu...3 Austria - 1 France... Allez les bleus !! ( agi nyukung peranchis :), tajapan alah.


Note : Udah betukar kaler 'ruai' aku, ilham baru !

3 comments:

  1. Mesti bisi sijil ari lutur dulu pia? Aiyo... nadai ari aku ka kia kitu. Ka betemu enggau lutur ditu pun lubah aku ka nyingkang.. inikan pula ngagai gym... hehehe.

    Bejalai nurun enggau pulai gawa aja la aku ditu.. pama meh.. sejam ngena high heels. :P

    ReplyDelete
  2. Kira ka alah meh France main bul nya tadi? Heheh.

    Au, nyu petang ruai nuan tu. Sangka aku salah bilik alai aku tama tadi!

    ReplyDelete
  3. Flo,

    Mesti bisi sijil ari lutur urang ka enggau semua sport aktivitis ditu.

    Enti enda, ia ke empu kelab nya disaman perintah. Besai ukum ia. Tu ila, apin ujung taun dicek sport ministry semua sportif establishments ditu.

    eh, manah selalu bejalai kaki baka nuan ninting ari bakanya. Wah terrer ga, ngena high heels. Pretty Woman !! hehehe


    Puteri,

    Alah points. Ari empat tu lagi ngelaban pemain ari menua Serbia sida peranchis di Paris tu empu. Enti alah baru, it's bye bye World Cup 2010 lah!

    Petang ruai aku, bisi mai kelita nuan tadi? hehehehe

    ReplyDelete