Wednesday, March 26, 2008

Semadi Nadai

Image Hosted by ImageShack.us

Tu meh agi pemayuh mee rebus 'maggi' ke dibai aku pulai kemisi taun 2007 suba. Bendar ngasuh bala anak ngelimat, enda ngasuh makai selalu, kasih tudah. Agi ga ulih tan ngagai ujung bulan enam ila. Nadai ibuh ke 'expire date' ba tiap pikit mee nya semina ngagai 13/05/2008 aja.


Image Hosted by ImageShack.us

Udah ke nemu kiub ikan bilis tu nyamai kena ngulai lauk sayur endang enda kala enda ingat mai ari menoa nyin. Nadai orang nyual kiub tu ditu, semina kiub dagin bisi ga. And kiub Tom Yam Sup, kena ngangat ke tubuh maya musim celap ditu. Endang amat cun!


Image Hosted by ImageShack.us

Aha! Tu tubu datai ari menoa Cina, dalam butul. Tubu tu bisi di jual ditu, taja pan ka masam mimit. Enti ka kiruh, rendam dalam mangkuk ai celap kira sejam. Sebedau di bela, buai ai dulu, di guring gulai enggau kiub ikan bilis tadi.....apuuuu, idup nyawa!


Image Hosted by ImageShack.us

The top 10! Nya ia belacan di jual ditu, dalam 'container' enggai ke bau ia pansut. Taja pan penyamai ia alah ari belacan bungkus menoa kitai, tang 'boleh tahan' ga, tau di kenyadi, maya suntuk. Manah amat nama ia datai di menoa peranchis : 'pâte de crevette' (shrimp paste). Di impot ari menoa Thailand.

3 comments:

  1. Amat tengok endar nyawa ka makai mee maggi! Kari enggau asam laksa ka diminat aku!

    Aku nadai kala nguji belacan ari Thailand laban ka semampai bisi ditu .. belacan dibai ari Miri, gaga indai aku. Tambah mega aku enda selalu begaga ka utai beguna ka belacan, nya iya agi mayoh belacan aku ditu.

    Ka aku nguji nguring tubu enggau pati ikan bilis ila! Tak nyamai munyi iya! :-)

    ReplyDelete
  2. hahaha nya ia amat maioh bekal maggi kita menyanak wai, kasih tudah ditegang neda ngawa ga enda lama agi nyu ka nemuai baru ke menua ngangkut baru ga. Auk ka pan enda dikenyadi ka meh belacan sida thai. ti baka menua semak nyu ka nikau ka nuan belacan gaga diri empu wai

    ReplyDelete
  3. Puteri,

    agi aku ingat, apai aku ke agi gawa di Miri kelia, ma pulai kemisi, di bai bejalai nemuai ke Lutong, enda tau enda singgah ba sida indai B...y, ka indai ku. singgah meh, nyu jauh malam pulai, and selalu mai buah tangan ari kita, home made belacan gaga indai nuan, my auntie :p ! best meh ari belacan orang thailand nya.
    Bc ati ka nemuai ke miri holiday tu ila, lelenggau....lama udah nadai nyengguk kin.


    wai andan,

    nya meh, kati ka enggau... tikau nuan baka ni belacan nuan dia, enda meh datai ditu, masau ngapa abis sida mamak kena tatuk belacan ba jalai...apa le ni, bau kena muka! ka ia, nyu lingut2 pala ia agi..lol!

    ReplyDelete