Monday, June 16, 2008

A cook's nightmare !

Jadi baka selama, udah meda jam pukul dua belas tengah ari, lalu belabuh ka kiruh di dapur ma laki aku bisi di rumah enggau aku makai tengah ari. Bala anak makai di kantin sekula. Laki aku nya gawa ngena shift, retinya,ma gawa pagi, tengah ari tauka malam. Bisi 'break' lah antara nya, dua tiga ari off sebedau ke belabuh gawa baru. Minggu tu 'afternoon' shift lah tudah tuai. Jadi ka nyumailah aku kenu, nanya nama ka menu ia..bemenu enda indah! Enti aku empu kediri, enti bisi di rumah sebarang utai papa, asal enda lapar, udah lah ! Tang bisi 'geng' enggau dia sinu ga meda pangan nurun gawa lapar, enda pia ? Lalu ia madah, ingin ka makai 'pork chop', sekerat dagin janik, ka kitai. Au, udah pansut ari 'freezer' lalu di 'difreeze' ga ba micro-wave oven, endur muai tekang ais ke malut ke dagin nya tadi, enti enda lama keras baka batu ga.

Nyamai endar ga bisi mw-oven, semina berapa minit aja lalu lembut dagin nya lalu tau di sumai. Aku lalu nyengkau kali siti, lalu nungkun ke api ba dapur aku nya. Nyu bau rengut 'pork chop' nya, nyu mertih bunyi ba kali. Aku lalu kiruh enda lama kebukai, berandau enda lama enggau laki aku mega. Dia aku lalu tebelengga sekejap, nama tak senyap bunyi ba dapur nya, tadi ingar endar bunyi minyak meretih , nya tak lesap..aihhh heran ! Lalu mulai ke diri ke dapur baru kin meh tudah kawan tu...meda, haiya ka cina...api padam, padu nadai agi gas !! Guyat tung gas nya tadi..guyat baka ni pan enti udah kosong nadai meh ka enggau. Eh..ooiii, my sayang, ka aku nganggau laki aku, lauk enda mansau, nadai agi gas ! Don't worry, ka ia..I'll get one in the store room...dalam jaku french, ia bejaku :)...oh! ka aku..i think there is a BIG problem dear !...What ? ka ia. Hehehehe...no other stock..forgotten to get one, sorry!!!! apuuuu..belabuh begaru pala kami duai, angkat ia dulu mansut ke runding ia, jampat endar ia tu, laban 'pork chop' nya endang favorite food ia ga! Asuh makai asi lembau agi ia berunding kini ?

Our camping gas cooker, can do too, ka ia!...still of course in french !!..Amat ney, ka ati aku din. So, tudah tuai meh, ngiga ba storeroom kami din. Angkat bisi temu, laban ia empu ke ngemas kelia, nyalai ia ingat amat endur diri empu nyimpan! Enti enda, bengut2 urang menua nya, enda tetemu ka utai giga diri. Well, enda muai masa agi, lalu ditungkun ke api ba camping gas ke ngemit nya, lalu di duduk ke kali enggau dagin atas nya. Nama agi deh, idup nyawa, kira sepuluh minit udah nya lalu mansau lauk kami duai.



Image Hosted by ImageShack.us
Gas KO ditu !!

Image Hosted by ImageShack.us

*Tu gamal camping gas cooker ke endur berapi tengah ari tadi.


Nanya baru ga aku ke laki aku, kati ga deh, laban cooker nya mit endar lama alai nyumai utai bukai. Suntuk jam ia nganti periuk ai angat melidih dia kena manduk utai bukai kena nyempulang makai pork chop nya, laban ia ka nurun gawa dalam masa sejam agi. Nadai hal ga, ka ia...aisehhh manah mood kawan saritu! 'Nadai hal' aja ! Anything simple, like a bowl of salade, ka ia ga. Tomatos salade, is it ok dearrrrrrrrrrr...?? ka aku ga nanya. "Why not", ka ia ga. Heeheehee..'nadai hal' and 'why not'...it's just one of my lucky day !! Taja pan bisi berasai serba salah ke enda ingat meli tung gas kena reserve tadi.

Image Hosted by ImageShack.us

Nyah, tu gamal tomatos salade ke di sedia aku kena makai enggau pork chop nya.

Lemai tu tadi nyu udah ke pasar meli tung gas (2 igi!) baru nyamai berapi. Masakan sayuran kami tiga menyanak aja enggau asi !


*NB :
Alai cooker tu diduduk ke di luar bakanya, laban ke lama enda di kena, bisi pengirau mimit ga ati kami duai. Takut jadi mini boom ! ihhhhhhh!

6 comments:

  1. Hahahhahah. Ulih aku imagine ka situation nuan tu. Nyau ketawa macha. Aku ditu bekena ka dapur karan, bayar bulan2. Enda irau ka nadai gas. Nasib ga karan ditu enda selalu padam baka ba Malaysia, enti enda... hehe.

    ReplyDelete
  2. amat munyi ko nuan nya wai ti kediri antam aja asal bisi utai dempa ti bisi laling ka enda ngiruh kediri meh engai ka mua ari bebali legi ti dapur enda berasap. semadi maca cerita nn ka abis gas apuuu ulih meli aku tu pagila laban spare engi aku pan udah ambis lalu siti ka bedaunya pelaba aku nganti ari aja meh ka abis.

    ReplyDelete
  3. flo,

    hehehe benung ke kelam kabut nya nadai ati ka ketawa, nyu udah nya, lama bekau nya baru geli ati. nya ke sempat ngambi gambar nemu tu deka jadi cerita ba blog tu.

    au, best ga bisi dapur elekrik nya, nadai irau ke gas abis!


    andan,

    nya meh, enda kala ga aku suntuk spare tung gas. berwaspada endar ngelamatu.

    au, anang enda ingat, beli jampat ke spare enggi nuan ga. ukai nama deh, ka amat suntuk utai kena ari minggu.

    ReplyDelete
  4. Haha, manah nya bisi back up!! Aiee, agi ngena gas betung kita nya dia kah? Enggi kami gas dalam tangki besai ba luar.

    Tapi problem kami sekali ukai pasal berapi .. stove ngena karan, tapi pasal abis ai angat!! Paip gas bisi buchur, nyau abis diri gas, mandi pagi nyepi ai tak chelap! Apu, rusak water heater nya ko ati aku. Apin lama ga orang udah ngisi tangki gas ka besai ba luar!! Rugi diri, lebih $400 gas tebesau ngapa laban paip bisi buchur!!

    Enggi kami bisi meh gas kena camping dia ..enti nadai karan nya meh dikena! Tang bisi ga gas b-b-q ti tau dikena ma nadai karan dudi ila.

    ReplyDelete
  5. Oh kasih tudah seduai beridup meh enggau camping gas, mit baka penunu bunsen aja. Nadai hal nya, mansau gak pock chop ia nya. Nadai beleman gak ia. Kitai di Menua agi meh ngena gas dlm tong bakanya, nge aku mesti meh kak check enggau ke puang abis diri maia berapi. Lama dah ari bulan Feb suba enda kala nganti baru laban aku jarang masak and makai di rumah. Buruk berapai lepak and makai di kedai selalu.

    ReplyDelete
  6. puteri,

    agi ngena tung gas kami tu. bc sekeda rumah jiran aku nya udah ngena pipe gas ari luar, bayar bulan bil sida ia, baka bil api enggau ai.


    ai angat dalam tanki serta heater ngena karan. ba enti bisi temuai, kami sebuat mesti bejimat ngena ai angat laban tanki ai angat nya ulih capacity ke 4-5 iku urang aja. udah terjadi, bisi enda ampit ai angat terpaksa nganti ari siti mandi. ngundi dulu sapa tan enda mandi !!


    cuthess,

    manah butcher kami ditu, nadai beduan nyual dagin. ga udah jadi client lama ia, nemu ia citarasa kami menyanak.

    belabuh ari 1st June tu tadi, tutup kedai ia laban benung renovations, buka baru 1st July tu lagi. aku udah kemisi, balek kampung ga maya nya ila. nadai hal, sebulan enda meda mua ia, nadai ka enggau !! dagin ke kena panduk ari nya, udah di order dulu, mayuh stock dalam freezer dia. laki enggau anak aku milih endar ga, enggai makai dagin ngut tauka sapi ari super market. aku tu, enda makai dagin, enda berai, ka agi ngiga sayur-sayuran.

    ReplyDelete