Sunday, June 22, 2008

Summer Time

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Manah amat gamal tupi bala sida 'indu-mem' tu. Bemacam-macam kaler enggau gaya. Sida ia tu benung ngemata ke pengerami lumba kuda ke tebilang endar benung musim panas tu di Ascot, Bershire, UK. Tiap taun kenyung ari taun 1911 (taun terubah ia Royal Ascot di tubuh) kelia, kelimpah ari ngemata ke kuda belumba, bala sida ke indu, enda milih tuai ke biak lalu begari (ngena fashion) ke deka ati lalu ngelagu pala sida ia ngena tupi bermacam gaya enggau pengelandik diri empu meh nya. Nadai irau ke diri nya nyelai meh, asal enda sebaka enggau pangan kenu. Amat manah, tang enda aku nemu sapa berani, enda malu nguji bejalai ngena tupi baka tu di pasar din ??



8 comments:

  1. Uji bejalai ba pasar Satok ngena tupi baka tu, alu kumbai urang "sot" kitai... Nya kitai ba menua ditu tusah ka bepisin, baka kami ba samarahan din bekemban aja indu dara meli sayur enda di irau ke urang, uji ya ngena tupi ke baka nya, ari jauh udah dikejaku ke urang.."apu.. uji peda indu dara nya ngena tupi baka nya.. tak sut indu nya pelaba ke aku"...

    ReplyDelete
  2. Huhu.. mem bajik meh ngena tupi nya. kitai? alu kumbai urang sut....

    ReplyDelete
  3. kenergy,

    nyah, endang sut, ka ba menua kitai ngena gari tauka tupi lain dari yang lain bejalai di pasar din. peiii..bekemban enda ngawa, nya pan pisin menua kitai deh!

    coki,

    amat ka nuan, sida 'mem' ngena ngam, enti kitai tak ngumba ke diri, ka urang. ngena simple baju 'bareback' deh, di perening mensia ari pala nyentuk ke ujung kaki kitai...enda berapo !

    ReplyDelete
  4. Manah amat gak topi nya deh. Tau gak nguji ngena maia ari sukan sekula tauka fun fair, engka enda org ngumbai sut laban palan orang ngelantang ati. Berkemban ke pasar? hehe sapa berani ma enda pulai kes rogol nya haha!.

    ReplyDelete
  5. Hahahaa.. Lyana, enti ditu bekena ka tupi baka nya nadai ngawa.. stail ko orang. Enti ba bintulu din aku ngena tupi bakanya 'GILA INDU TU' ko orang nganu aku legi!

    ReplyDelete
  6. cuthess,
    nadai salah nguji ari rami. nya penyelai menua kitai, nutup pala ngena sapu tangan, betupi kertas gaga baka perau maya bisi pesta dini dini alai meh, suah amat aku udah meda, gaga sida ia. asuh ngena
    tupi menyana malu di kumbai urang sut!
    eh, ba menua pesisir amat suah ga meda bala indu, sida ke udah berumur, bekemban meli sayur ba van cina ke merunda bejual barang runcit nya.

    flo,
    nya meh, munyi ke padah aku ke cuthess nya. sangka aku engka bansa kitai agi ngembuan penemu maya koloni kelia. semina indu mem aja tau betupi, ngena payung ke mesai tempap jari, ngelindung diri ari panas. nya ke nyentuk ke sari tu, enti kitai bakanya padah urang ngumba ke diri. ditu endang menua sida ia, it's normal ! bukan eksen tu hehehehe!

    ReplyDelete
  7. ti aku ngena tupinya alu nadai ayan mua pelaba aku kada enda kumbai urang antu tupi aku deh hehehe laban tupi nemu bejalai mensia dipeda ngena nadai ga, ni enda abis dilamun sa tupi ke ngemesainya deh.

    ReplyDelete
  8. hahaha nya ia antu tupi !! kumbai urang toyol mai tupi bejalai deh!

    ReplyDelete