Monday, April 27, 2009

(Sorry seems to be the hardest word) Elton John 1976



What do I got to do to make you love me?
What do I got to do to make you care?
What do I say when lightning strikes me?
And I wake to find that you're not there?

What do I got to go to make you want me?
What do I got to do to be heard?
What do I say when it's all over?
Sorry seems to be the hardest word.

It's sad, so sad
It's a sad, sad situation.
And it's getting more and more absurd.
It's sad, so sad
Why can't we talk it over?
Oh it seems to me
Sorry seems to be the hardest word.

What do I to do to make you want me?
What do I got to do to be heard?
What do I say when it's all over?
What do I say when lightning strikes me?
What have I got to do?
What have I got to do?
When sorry seems to be the hardest word



NB : Anang irau, nadai besangkut paut enggau sapa2, nadai apa nama, sigi rindu ninga lagu Elton John ke siti tu. Lebuh ke dalam kerita pulai raun tu tadi, endang sigi baka selama kena ngerindang ke ati, kena nagang mata ngantuk meh, radio dalam kerita endang meruan dipasang. Ba senentang stisin radio peranchis siti bisi mansut ke bemacam lagu/muzik ari merata dunya. Lalu, lagu Elton - Sorry seems the hardest word nya, asai ke baru didinga diatu, manah endar. Nostalgia, wai !!

4 comments:

  1. Elton John udah dibuai ari list penyanyi ka didinga aku .... enda ulih nerima penemu iya ..

    ReplyDelete
  2. eh, kapa ibuh ke penemu iya !! Tang lagu iya kelia, ukai ga semua, endang agi manah, badas, didinga. Peda cermin mata iya, ari nya kitai nemu iya lain ari yang lain, enda pia ?! ;-))

    ReplyDelete
  3. heheeh.. nadai ngachau semina ninga lagu aja meh....

    ReplyDelete
  4. Pat - nyu puas ninga lagu modern diatu neh..nyu ka agi ninga lagu lama. Merdu agi didinga pending !!

    ReplyDelete