Sunday, January 4, 2009

Une belle rencontre !

Image Hosted by ImageShack.us
Begambar terubah ia enggau Mau enggau mummy ia di rumah sida ia di Matang. Tekenyit ninga sida menyanak pan bisi di Kuching mega ngintu Christmas.

Image Hosted by ImageShack.us
Apai & indai Mau, aku empu, Anais, Lydia, Mau enggau Nancy (aka apai Mau).

Image Hosted by ImageShack.us
Bala indai, menyadi, ibu, petunggal enggau ipar begulai begambar.

Image Hosted by ImageShack.us
Apai Mau, aki mau, uncle Garai, apai aku, Nuga my brother and Denzel my nephew. Di rumah menyadi aku tu sama di Matang. Kira ke bejiran sida sebuat tu tang laban pengawa sida tu jarang betemu. By Christmas spirits they are reunited !

Image Hosted by ImageShack.us
Same goes for these two guys. Aki Mau (apaituai) enggau apai aku diri menyadi, tang tu meh terubah ia seduai ia ngabang ke pangan diri maya Christmas taun tu. Betemu maya bukai amat suah ga seduai ia.

Image Hosted by ImageShack.us
Another chapter..... Gaby Boo jadi Srawberry Shortcake di 'The Spring' !

Image Hosted by ImageShack.us
Anais found her 'look-a-like'...panda!

Image Hosted by ImageShack.us
And Lydia's sosie is Snoopy himself !!

Image Hosted by ImageShack.us
Pat baka ke agi minat ga main enggau Barbie games....oooooops !

Image Hosted by ImageShack.us
Aha..tu ia chocolate fountain ke ditutu sida indu semut.

Image Hosted by ImageShack.us
Lelak bejalai, beposing ngimbai giant Christmas Tree....and 4th generations of cousins side by side.

Image Hosted by ImageShack.us
Kati deh? Enda agi belala kitai berandau, belepak, nuci mata ba Spring sari nya. Nyu saru jam enda ingat ke semaya agi bala keda. But all good things must come to an end, see you all again soon, Pat, Gaby, Indai Mau, Mau enggau bala ti bukai mega.

11 comments:

  1. Amboiiiii.. mayoh amat aktiviti bersosial nuan pulai ka menoa (macam biasa la. hehe).

    I am expecting more photos and stories. Enda berasai nuan lesap laban aku pun nyau enda entu blogging holiday season tu. :P

    Hope you had a good one. Bonne Annee once again!

    ReplyDelete
  2. Pama Anais tetemu ka "menyadi" iya Panda!

    Bendar kita enggau Coki & Gaby raun! Sampai lelak lalu ngechas ngena chocolate fountain!

    ReplyDelete
  3. flo - enda berasai amat ari, nyu nadai relax din, tang puas ati udah ulih ngintu Christmas enggau taun baru begulai enggau bala kaban belayan.

    Au, agi mayuh cerita ditusui enggau gambar di show...


    Puteri - amat geli ati meda Panda nya tak sebaka mua enggau Anais !

    ...and marshemellows ke dibalut enggau chocolate nya...gaga bala anak mit makai utai baka tu.

    ReplyDelete
  4. Gaga ati krismas bak menoa. Rindu ati. Tis yr pulai Kch aku, gawai n krismas. Endar sabar ka nganti. Lyana, untung nuan, sempat ngasai pegi Spring shopping center. 2007 bak Kch ari nyak, kami menyanak kempunan nadai sempat meda Spring, bdau buka maya nyak.

    ReplyDelete
  5. Tumu ari aku nuan nemuai summer last year neh. Kami datai ujung bulan enam udah siap The Spring, semina few outlets agi tutup. Sekali tu mayuh udah buka. Funny thing asai ke shopping ba France tu...some boutiques looks familiar aja.

    Wahhh...jeles aku nn pulai gawai this year. Kami enda ulih agi skula bala anak aku maya nya.

    ReplyDelete
  6. lawa mat gambar sida tin-tin ia sihat uji bagi engau aku mimit pama meh ( nyu nyau 3 kg aku wai bendar amat bekemas)

    ReplyDelete
  7. aieee Selamat Taun baru wai andan, ke kita sebilik mega !! Nama berita urang 'baru' di Miri ??

    adeheh...arap ke nuan jampat tembu packing, ngeruah barang ari kutak nya, lalu berandau baru kitai ditu.

    peiii nyu enda ingat madah ke sida Tin-tin kita udah di Miri diatu. Gaga endar sida aunty menyanak nemu kita udah pulai ke Miri baru. ila madah neh....

    ReplyDelete
  8. Hi Lyana, dah datai nuan neh. bendar amat kitak shop ba Kuching. Arap ke tahun baru aku ulih pulai maia christmas, lelengau amat ke menua.

    ReplyDelete
  9. Hi Cath,

    2nd Jan aku datai di menua aku tu.
    Bisi bisi la utai beli dibai pulai tang limted aja. Bulan 7 ila nambah baru !

    ReplyDelete
  10. pULAI BARU NUAN BULAN 7. APUUU AMAT MAIOH DUIT NUAN TUK PULAI BELAMA, BEST AMAT DIK ULIH PULAI. AKU LELENGAU AMAT KE PANSUH IKAN SEMILANG, ENDA EMU NAMA KEBUAH TAU LELENGAU, KAK MAKAI DAUN UBI, SUBA LAWA ENGGAI MANSUK KEDIRI BA MENUA. BESTT ULIH PULAI.

    ReplyDelete
  11. Morning Cath,

    Syukur alhamdudillah...kapa enda nyebut baka nya.....kaya duit enda, tang entitle pulai 2 kali setaun ulih. Humblely, cukup meh belanja kami menyanak kena becuti ke menua kin.

    Asal bilun ka mai, nya aja penusah pejalai kami tu......ila aku ngaga post pasal tu :)

    ReplyDelete